Its A Beautiful Night

Luahan Sang Hati
Sunday 9 December 2012 . 0 word(s) .
Assalamualaikum . Seperti biasa . haha . Sorry if this post doesn't have any emoticon sebab mood aku tak betul time tulis ni . Rasa nak nangis pun ada . haha . So . dah baca tajuk kan ? aku nak luahkan perasaan aku . So kalau tak berminat , kindly close this page . I mean , my blog .

As you all know that aku kenal Rayyan in facebook . Cinta siber . I really wanna see him . Sangat . Dia duduk KL , aku duduk Shah Alam . Agak dekat kan ? Aku dah cuba ajak dia keluar . and , dia kata dia busy . Hm . aku tak tahu kenapa aku rasa macam dia nak mengelak . Bila jumpa Arissa , nak pulak dia . haha . Abaikan part yang ni . Aku jealous sebenarnya sebab aku tak dapat jumpa dia . Tapi seriously aku nak sangat jumpa dia . Ya Allah . berat sangatkah permintaan hambamu ini ? 

Aku sebenarnya frust sangat . Aku tak dapat jumpa dia walaupun SANGAT BESAR PERATUS YANG BOLEH KAMI JUMPA ! Haih . Nak tau kenapa ? hari Sabtu (8 Disember 2012) , aku pergi Sunway Lagoon . I told him already I wanna go there . But you know what ? Dia pergi jugak Sunway haritu and I DONT KNOW ! . Harah kata dia ada bagitau aku but I dont think she told me . hmm . Sikit sebenarnya nak jumpa . dalam satu taman tema air . Ya Allah . apakah benar kata-kata Irfan ? Yang aku takde jodoh ngan Rayyan ? sebab tu Kau tak temukan aku dengan Rayyan ? hmmm . 

Aku jumpa banyak couple dalam Sunway Lagoon . And to be honest , aku sangat jealous . bukan sikit tapi sangat ! sedangkan aku dah boleh dating ngan dia dalam tu . Ya Allah . Dah mengalir dah air mata aku . And aku jumpa jugak couple yang dating harini . Seronoknya diaorang . Aku ? tak dapat jumpa boyfriend aku sendiri . Aku tak dapat nak tipu diri aku . Aku tak mampu nak gembira lepas tengok couple lain . Mungkin aku dapat tipu orang , but aku tak dapat tipu diri aku sendiri . Aku sangat sayangkan dia . 

"Ya Allah ya tuhanku . berkatilah kedua ibu bapaku . hapuskan dosa-dosa mereka . peliharalah mereka daripada seksaan azab kubur dan azab api neraka . Apabila mereka kembali kepada-Mu , tempatkanlah mereka di kalangan orang yang mati syahid . orang yang beriman . Rahmatilah mereka berdua . hapuskan juga dosa adik-beradikku , kawan-kawanku . Ya Allah . sebagaimana yang Engkau ketahui , Rayyan ada milikku sementara . Jika benar dia jodohku , kau jagalah dia . pelihara dia daripada dosa . Simpankanlah dia untuk aku . sesungguhnya aku amat menyayanginya . Aku tiada disisinya untuk menjaga dia , memerhati dia . Jadi , aku memohon padamu Ya Allah , jagakan dia untukku . Jika dia bukan jodohku , tunjukkan dia siapa jodohnya . Bahagiakanlah dirinya walaupun dia bukan denganku . bahagiakan dia Ya Allah . hanya itu permintaanku." ini adalah doa aku setiap kali solat 5 waktu . Semoga doaku diperkenankanmu Ya Allah .

Setakat ni kot aku punya post *kesat air mata* haha . Sorry kalau buat korang meluat :)






Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


On Rainy Day