Its A Beautiful Night

Celoteh Si Comel :*
Thursday 6 December 2012 . 0 word(s) .

Assalamualaikum :) Ini Nur Iffah Binti Ahmad Khairi , 14 , Shah Alam . Kali ni , aku nak cerita pasal MKR . Its a shortform of Malaysian K-POP Roleplayers . Yeah , this is place for a roleplayer :) You know what ? Kat group ni lah aku jumpa Rayyan . Bila teringatkan balik , kelakar jugak Kenal tak sampai sejam , dah couple . Comel kan ? HAHA xD

macam ni ceritanya . 23 Ogos 2012 . Time Raya . Waktu tengah hari or pagi . Aku lupa pulak :) Haha . Time tu , aku saja post random . Dia pun comment . Disebabkan aku boring , aku layan je lah . Sembang punya sembang , aku saja tanya ciri-ciri perempuan yang dia suka . pastu dia tanya "kenapa tanya ? nak jadi girlfriend aku ke?" Aku cakap je lah dia perasan . Haha . Pastu dia cakap dia suka yang comel and apa lagi but yang pasti dia nak cari awek yang tinggi dia 160cm keatas . bukan nak perasan , but memang betul kan aku 160cm + haha xD Pastu , dia tanya nak tak jadi awek dia , aku cakap lah nak sebab masa tu dah single 3 bulan . pastu kitaorang jadi ah couple and happy sampai sekarang . Dah 3 bulan kitaorang couple :3

Now , let me tell you about my bestie in MKR :3 Its :

Abang Amer , Zakwan , Batrisyia , Iqha , Farid , Ieyla , Izkandar , Iz , Harah , Farah (Pocoyo) , Abang Imran , Irfan , Fathul , Pyong . These are my bestie :3

Aku kenal ngan Bat , Iqha , Farid and Izkandar dah lama . sejak tahun lepas . Orang yang aku pertama jumpa masa join MKR ialah Farid and Ieyla . haha . Aku kenal Iz and Harah accidently . Secara tak sengaja . Haha . Iz masa skype . Pyong and Harah time apa ntah xD Irfan ngan Rayyan bestie , so Irfan bestie aku jugakk :* Abang Amer , Abang Imran and Abang Naz are my brothers in MKR :) They're awesome 

There's a lot of peeps that aku kenal dalam MKR . banyak :) Yang dalam otak aku :

Mai , Syadar , Danial Iskandar , Amay , Irnee , Fida , Hanis , Dieya , Soya , Apek , Akim , Nara , Jucy , Eddie , Syark , Opah , Ziera , Ziyaz , Nanaa , Nana , Zoey , Reff , Nik , Sofia , Double A , Juju , Niesa , Nara , Eiin , Nighto , Foetus , April , Danney , Darwish , Sarah , Eori , Magnum , Faber , Dora , Yana , Farah , Nira , Freedom , Fakhrul , Xyna , Ash , Alya , Cyla , Danish , Iman , IM , Kak Afifa , Kak Tira , Kak Tiraa , Michael , Niena , Qimie , Rafique , Amirul , Sanah , Xeah , Dekna , Zaim , Rara , Yoyo , Spongy , Sponge , Acap , Memey , Byla , Amie , Asmaa , Pooh , Aiden , Aziey , MinMin , Anis .

K . itu je aku ingat . Sorry sesiapa yang takde nama . I just forget 
♥ Okay . that's only kot ? Aku akan update lain kali . Aku sayang Tengku Rayyan Arshad Bin Tengku Hussein 






Thanks for reading :)




. Newer Post


On Rainy Day